Aula

I Københavns Kommune benytter vi os af Aula. Det er her hvor jeres børn skal tjekkes ind om morgenen og ud om eftermiddagen.

I har også mulighed for at skrive afhentningstidspunkt og hvem der henter. Dette kan gøres på på jeres egen telefon gennem appen. Dette bedes i gøre, da det er en super måde at skabe dialog med de lidt større børn og give os personale chance for at planlægge forskellige aktiviteter i løbet af dagen.

Hvis jeres barn ikke kommer i institutionen, måske pga sygdom eller pga en dejlig fridag, bedes i også at melde dette ud på Aula. Helst inden 09.30, så vi kan melde ud til vores køkkendame omkring antal børn til spisning(så undgår vi så vidt muligt madspild), og så ved personalet på stuerne, at vi ikke skal vente netop på dette ene barn.

Dog skal i ved raskmelding, huske at melde det fra igen inde på appen.

På samme måde kan personalet sende dagens aktiviteter og billeder ud til jeres forældre. Ledelsen melder også vigtige informationer ud via appen, såsom ferietilmelding og fælles beskeder. Ferietilmeldingerne er vigtige at reagerer på i forhold til personaleopdækning på stuerne.